Allplan Connect:
Giriş Problemleri veya Parola Sıfırlama Soru:

Allplan Connect’e kaydolmaya çalıştınız ancak başarılı bir şekilde giriş yapamıyor veya parolanızı unuttunuz?

Başarılı bir şekilde tekrar nasıl giriş yapabilirsiniz?


Cevap: Parolanızı değiştirmek için aşağıdaki Connect sayfasını kullanmayı deneyin:

Parola Sıfırlama Connect’i başlatın: https://connect.allplan.com/pwd Fonksiyonun kendini açıklayan adımlarını takip edin (görselde kısaltılmış haliyle gösterilmiştir). Öncelikle sağ üst köşeden doğru ülkenizi seçtiğinizden emin olun.

Şifre sıfırlama talebinizden sonra size gelen maile yanıt vermeniz gerekiyor.

E-postadaki bağlantıyı aldıktan ve tıkladıktan sonra, yeni bir parola belirleyebilmeniz gerekir. Lütfen aşağıdaki noktalara dikkat edin:

  • En az 8 karakter olmalı

  • Büyük harf ve küçük harf içermeli

  • En az bir rakam içermeli

  • En az bir özel karakter (!, ?, @, # vb.) içermeli

  • Daha önce kullandığınız bir şifre olmamalı