Allplan Connect:
Giriş Problemleri veya Parola Sıfırlama Soru:
Allplan Connect’e kaydolmaya çalıştınız ancak başarılı bir şekilde giriş yapamıyor veya parolanızı unuttunuz?
Başarılı bir şekilde tekrar nasıl giriş yapabilirsiniz?
Cevap: Parolanızı değiştirmek için aşağıdaki Connect sayfasını kullanmayı deneyin:
Parola Sıfırlama Connect’i başlatın: https://connect.allplan.com/pwd Fonksiyonun kendini açıklayan adımlarını takip edin (görselde kısaltılmış haliyle gösterilmiştir). Öncelikle sağ üst köşeden doğru ülkenizi seçtiğinizden emin olun.
Şifre sıfırlama talebinizden sonra size gelen maile yanıt vermeniz gerekiyor.
E-postadaki bağlantıyı aldıktan ve tıkladıktan sonra, yeni bir parola belirleyebilmeniz gerekir. Lütfen aşağıdaki noktalara dikkat edin:
En az 8 karakter olmalı
Büyük harf ve küçük harf içermeli
En az bir rakam içermeli
En az bir özel karakter (!, ?, @, # vb.) içermeli
Daha önce kullandığınız bir şifre olmamalı